Komende activiteiten

Zondag 19 mei Stadsprocessie Maastricht

Op de dag van het feest van Sint Servaas trekt de processie door de binnenstad van Maastricht. De processie start omstreeks 10:45 uur vanuit de Sint Servaas Basiliek en eindigt in de Onze Lieve Vrouw ‘Sterre der Zee’ Basiliek. Zoals ieder jaar is de Fanfare een van de deelnemende muziekkorpsen.

Zondag 9 juni Mis en Concert Heugemerveld

Op 9 juni zullen wij de Heilige mis in Heugemerveld opluisteren en daarna een Concert geven. Nadere informatie volgt.

Zondag 23 juni Voorjaarsconcert

Op 23 juni zal de Wieker Fanfare het Voorjaarsconcert geven. Tijdstip en locatie worden nader bepaald. Noteer de datum alvast in uw agenda!

Zondag 1 september Processie Wyck

Op de eerste zondag van september trekt de Processie na de mis van 10:00 uur door de straten van Wyck, ook hier is de Wieker Fanfare ieder jaar van de partij.