Komende activiteiten

Zondag 19 mei Stadsprocessie Maastricht

Op de dag van het feest van Sint Servaas trekt de processie door de binnenstad van Maastricht. De processie start omstreeks 10:45 uur vanuit de Sint Servaas Basiliek en eindigt in de Onze Lieve Vrouw ‘Sterre der Zee’ Basiliek. Zoals ieder jaar is de Fanfare een van de deelnemende muziekkorpsen.

Zondag 9 juni Mis en Concert Heugemerveld

Op 9 juni zullen wij de Heilige mis in Heugemerveld opluisteren en daarna een Concert geven. Nadere informatie volgt.

Zondag 23 juni Voorjaarsconcert

Op 23 juni om 14:00 uur zal de Wieker Fanfare Sint Franciscus zijn Voorjaarsconcert geven bij Café ’t Pothuiske, Het Bat 1 te Maastricht

Zondag 1 september Processie Wyck

Op de eerste zondag van september trekt de Processie na de mis van 10:00 uur door de straten van Wyck, ook hier is de Wieker Fanfare ieder jaar van de partij.