Komende activiteiten

Donderdag 9 mei Communiemis

De kinderen uit Wyck doen al jaren hun Eerste Heilige Communie in de Sint Martinuskerk op Hemelvaartsdag. Ook al jaren is de Wieker Fanfare hierbij aanwezig om de Mis feestelijk op te luisteren.

Zondag 19 mei Stadsprocessie Maastricht

Op de dag van het feest van Sint Servaas trekt de processie door de binnenstad van Maastricht. De processie start omstreeks 10:45 uur vanuit de Sint Servaas Basiliek en eindigt in de Onze Lieve Vrouw ‘Sterre der Zee’ Basiliek. Zoals ieder jaar is de Fanfare een van de deelnemende muziekkorpsen.

Zondag 23 juni Voorjaarsconcert

Op 23 juni zal de Wieker Fanfare het Voorjaarsconcert geven. Tijdstip en locatie worden nader bepaald. Noteer de datum alvast in uw agenda!

Zondag 1 september Processie Wyck

Op de eerste zondag van september trekt de Processie na de mis van 10:00 uur door de straten van Wyck, ook hier is de Wieker Fanfare ieder jaar van de partij.